My #1

Hey You!
Så många gånger har jag tänkt att jag skulle vilja ha eller behöva en blogg jag också, precis som alla andra. Men när jag väl börjat leka med tanken på en sådan har jag funderat på hur mitt första inlägg skulle bli, måste ju bli perfekt, menar jag. Men som den oerhörda idéspruta jag är i min ensamhet har jag inte kunnat bestämma mig för vad jag ska skriva.

Tänkte därför göra som så många andra och sno en lista, både för de som är nyfikna och vill veta mer, och för de som tror att de redan vet allt om mig och nu kommer inse att de inte hade en clue! :P Så här; Enjoy mina Favourite 4's:




Fyra jobb jag haft
1. Kommunalt sommarjobb som vaktmästare, 2002 tror jag
2. Intersport 2003-2006
3. Intersport, ny ort, 2006-2007
4. Posten Företagsservice, sommar 2007

Fyra ställen jag bott på:
1. Tyringe, huset
2. Tyringe, lägenheten
3. Hässleholm för närvarande
4. Helsingborg, ASAP

Fyra TV-program jag gillar/gillade att se på:

1. Grey's Anatomy
2. Floor Filler, de två säsongerna den överlevde iaf..
3. Weeds
4. The Nine, Las Vegas & The Wire

Eftersom jag är sånt enormt TV-freak räcker inte fyra platser bara... =P

Fyra bästa ställena jag har semesterbesökt:
1. Jamaica
2. Dominikanska Republiken
3. Mallorca
4. Costa Brava

Fyra internetsidor jag besöker dagligen:
1. WHOA
2. min hotmail
3. bilddagboken (periodvis dagligen iaf)
4. helsingborgshem.se

Fyra favoriträtter:
1. Min hemgjorda spaghetti & köttfärssås.
2. Nachostallrik
3. Mammas potatisgratäng
4. Chicken and Rice&Peas

Fyra ställen jag hellre är på just nu:
1. Karibien
2. En hängmattta i solsken
3. Hemma och myser med Lizzan
4. Sängen




Först och främst tror jag nog att jag vill ha en blogg för att jag gillade att skriva dagbok när jag var liten, det ger en semi-dement människa som jag själv en bättre koll över sitt liv, hoppas jag på iaf! Hoppas dessutom att kunna ge de läsare som hittar hit lite underhållning för en stund. =)

I'll be back, believe that!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0