Dan före dan

Nu är det jul!  Nu sitter jag här framför datorn med min superfina, stora, välprydda julgran till vänster om mig, och min gigantiska röda dunjacka till höger om mig. Hyacinternas doft är det första jag känner när jag öppnar dörren och min retro-julstjärna lyser otroligt fint. Nu så här dagen innan julafton har jag faktiskt kommit in i lite julstämning, trots avsaknaden av snö. Igår smygstartade vi ju med julklappsutdelningen hos pappa, imorgon blir det dock stora grejer; köttbullar, rödbetssallad och jag ska baka min otroligt goda tårta som jag säkert till största delen kommer äta upp själv.

Dessutom faller en del på plats och är allmänt trivsamt just nu. Har tagit tag i mig själv och städat lägenheten. Igår träffade jag Anna och Stoffe och de där andra som jag inte träffat på superlänge, riktigt trevligt. Man är ledig från studierna, åtminstone från kravet att ta sig till skolan när det egentligen inte passar mig speciellt bra. Jag tänkte åka till Sala på nyår, och därefter till Anna till Stockholm. Det ska också bli riktigt kul hoppas jag, ser framemot det jättemycket i alla fall.

Jaha tänkte inte alls bli långrandig här idag, men däremot önska alla en riktigt god jul! Ta det försiktigt och hoppas att ni har det riktigt bra! =)



Johanna

Kommentarer
Postat av: lilla mamman

Vad! Ingen bild på den vackra julgranen som transporterades hem av en av julens hjältar, eller...?

2007-12-23 @ 23:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0