Sen sist

Yo, sorry att jag varit dålig på att uppdatera här nu på nån vecka, vet ju hur ni verklilgen törstar efter all min kunskap och information... haha, not. Sedan förra gången jag skrev har massor hänt. Börjar med att jag var på Uppsala Reggae Festival; det var som en berg o dalbana, gick från awesome till kaos, men helhetsintrycket blev definitivt väl godkänt iaf, och jättekliv bättre än 2006. Kan bero på att vi slapp campa, att jag var mer insatt i vilka som var på scen, möjligtvis även på att man kände fler andra som var där. Mycket revligt iaf, även om man kände sig helt färdig när man kom hem i måndags, tur att man har en veckas semester nu att vila upp sig på.

  
1. Uppladning... :P   2. Jag & Matte sista dagen 3. Gyptian, min favvo under festivalen


I måndags var jag hemma ett par timmar och tömde väskan, krängde lite pizza, sen bar det iväg till andra väderstrecket, närmare bestämt Halmstad. Dags för att bjuda på min utlovade närvaro hos Peter i hans fräscha 28-kvadratare. Mycket trevligt kväll var det också måste jag säga, även om jag var minst sagt sliten när jag nådde Peters tröskel runt fyra-tiden. Re-run på det så småningom! =)

Annars har det varit lite si och så med beslutstaganden, är ju inte en av mina starkare sidor direkt. Har idag ringt och sagt att den där lägenheten var för dyr, och egentligen är det väl inte så jättesmart att ta en lägenhet nu om jag ska iväg om en stund. Då får man ju flytta två gånger, känns lite väl energiskt kanske? Och nu tänkte jag ju bestämma mig för en sak och faktiskt hålla mig till det. Har även blivit färdig med att formulera ytterligare ett aggressivt mail till a-kassan, i hopp om att NÅGOT åtminstone kan hända, var ju trots allt bara 2 månader< sen som jag blev anmäld hos dem.

Sen har telefonen ringt i ett känns det som och de skickar papper från alla möjliga håll (förutom a-kassa, som jag verkligen vill ha besked från - sopor!); Scandinavian Institute, Kårföreningen och allt sånt inför pluggstarten, pappa som kommer med irriterande lockande förslag om karibienflytt, Posten... Mycket att ta tag i, och mycket att verkligen engagera sig i. Har försökt att organisera mig lite i huvudet åtminstone, men jag lyckas alltid hamna i soffan förr eller senare ändå, fattar bara inte hur det går till!

Imorgon ska jag jobba tre timmar på eftermiddagen, snacka Karibien på morgonen, maila österås om att jag och Maja ska få åka lite grillor där ibland, och städa färdigt min lägenhet, sen är jag någorlunda tillbaka på fötter igen. Lördag blir det Malmöfestivalen, tänkte mig sitta på Karib Creole med en Daquiri eller två hela kvällen, och kanske se Promoe eftersom Maja vill det. Söndag är det släktgrej, sen blir det nog en ny uppdate igen förhoppningsvis.


Kunde bara inte låta bli, haha, har sånt suuug! =)




Ha det bra och ta det försiktigt! Holla!
Johanna


Kommentarer
Postat av: maran

haha du verkar ha en del att tänka på :P

2007-08-17 @ 14:06:50
URL: http://maran.webblogg.se
Postat av: johanna

yesss, busy mind haha... =)

2007-08-17 @ 16:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0