Fyra nektariner om dagen.

Hejhej sen senast. Inte mycket har hänt, det största spänningen jag upplever under mina arbetsdagar är väl typ när jag undrar ifall någon skrivit ut eftersändningsettiketter eller om jag ska behöva göra det själv, eller om jag ska bli påkommen när jag spelar mitt 15:e parti Kungen på datorn. Inte så jätteexalterande arbetsplats alltså. Men hey, idag fick jag två beröm från olika personer som hade frågat efter den "glada tjejen i luckan" förra veckan när jag inte var här haha. Sånt är ju alltid lite kul. Har ju fått jobba hela dagar denna veckan och som de har passat på att ösa extra arbetsuppgifter över mig, de där lata postengubbarna. Har fått göra i princip hela Perstorps eftersändningar, suttit hela eftermiddagen med de jäkla pärmarna när de andra gått hem istället för att göra sina distrikt klara själva. Jaja, ska inte klaga, nu har jag och Ella Fitzgerald som varit min partner på stereon den en här veckan en halvtimme kvar, sen är det semester och plugg som gäller. =)

Har försökt ändra lite på mina matvanor också lite nu när jag jobbar, annars hade jag nog kollapsat haha. Babysteps visserligen, och jag tjuvar nog lite när jag kommer hem, men mitt godis-småätande har i alla fall bytts ut mot, som rubriken lyder, 4 nektariner om dagen hela veckan. ICA har stenhårda och asgoda, käkar dem tills jag får sår på tungan...

Jaha, händer annars då? Var i Malmö i lördags med Maja & Dennis, innan dess var vi och seglade i Borstahusen-Ven. Skoj dag, (jag är klär numera grymt bra i flytväst :P) men även fantastiskt rörig och fylld av förvirring och stress. Men vi var på mitt favoritställe i Malmö, Carib Kréol och myste lite i deras soffa, det var mycket trevligt. Dock väldigt tråkigt att behöva åka hem så himla tidigt och ibland vill man ju bara hata Skånetrafiken. Tyvärr hjälper det ju inte så mycket, så då kan man lika gärna låta bli, att hata är inte bra.
Tänkte mig även ett besök i Malmö nu ikväll, sen blir det sömn för resten av helgen tror jag. Har varit jättearg på allt varje morgon när klockan ringt, idag snoozade jag 45 min! Så att ta ut lite av det jag missat i veckan tror jag att jag gjort mig ganska förtjänt av.

Slutligen innan jag rundar av för den här gången skulle jag vilja köra lite musiktips. De senaste två veckorna har jag förutom mina hemmabrända blandband med favoriter även lite på vinst och förlust stoppat in Kelly Rowlands debutalbum Ms Kelly. (hon från Destiny's Child för er som inte vet). Hade (som den jäkla downloader jag är) laddat hem albumet och la in den på mp3an utan att ha lyssnat igenom det först. Men det var faktiskt riktigt bra, väldigt komplett blandning av party, ballader och gäster. Trevlig lyssning tycker jag, därför blir det mitt tips till Er! Enjoy! Tyson brukar förse mig med en del halvokänd men bra reggae men den här veckan var den inga höjdare att föra vidare till er, så ni får nöja er med ett tips faktiskt.




Jaja nu ska jag sluta tragga, dags att stänga ner postverksamheten för idag nu. Ha det fint och ta det försiktigt där hemma i stugorna! Holla! =)

Johanna

Kommentarer
Postat av: lilla mamman

Bravo
Även babysteps räknas.
Alla förbättringar är bättre än inga alls.

2007-08-24 @ 22:51:29
Postat av: Johanna

Tackar, det är helt sant som du säger. =) Inte ätit godis på en vecka nu snart! (borträknat popcorn, förstås...:P)
KRAM

2007-08-26 @ 14:30:18
URL: http://classyifed.blogg.se
Postat av: maran

shiit jag har sovit på miss rowland! får checka in den!

2007-08-27 @ 16:02:17
URL: http://maran.webblogg.se
Postat av: Johanna

Tycker jag absolut! Du är väl ingen RnB-gubbe annars kanske, men jag tror säkert du gillar denna. Och thanx for the company i helgen, strictly niceness! =)

2007-08-27 @ 21:33:22
URL: http://classyfied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0